baby, you're home!

mina bebisar har kommit hem och sitter på fötterna just nu.
grymt jävla snygga!
skulle gissa på att de går på uppåt 1000kr för dem i Sverige (om de såldes här, men de gör de tyvärr inte).
köptes för 250kr. det är gaaaalet billigt!
tyvärr så ändrar ju flygplanen vikt helatiden för bagage så min parfym kom inte hem.
de fick tom kasta en massa gamla kläder som dem kom dit med så att bagaget inte vägde för mycket. tom handbagaget vägde alldeles för mycket.
men jag är nöjd endå.
nästa år är det min tur. det blir minst två veckor i florida med disney world, bröllop, shopping, sol/bad, roadtrips och sea world bl a. är väldigt taggad. kommer typ få åka naken dit. kommer åka med en fet jävla resväska som är helt tom (ev deo och tandborste) och de kläder som jag åker i. resten köps där, underkläder, badkläder, kläder, skor, smink, borste, hårspray, u name it.
det är ju så galet billigt där att man vill typ kissa i en kaffekopp och kasta den på bamse... typ.

i sommar flyttar jag btw. så vi har tre dagar på oss att flytta in och sedan blir det semester. antingen flerdagars kryssning till riga eller något eller sista minuten pratar päronen om. fint.
sen när vi kommer tillbaka så är det bara att börja renovera skit lägenheten.
mitt rum ska målas, tapetseras, nya möbler, nya garderobsdörrar, ny inredning som överkast, gardin, tavlor osv.
men min stora feta grymt snygga tiger tavla kommer såklart följa med! tror faktiskt inte att jag kommer kasta den någongång, aldrig. det är srsly bland det finaste jag äger. tigrar betyder mycket för mig och är väldigt starka djur osv. vet fan inte varför jag dras till dem, men på något sett gör jag det. (det är även tigrar på mina fina ed hardy skor)






(så ser min tavla ut fast större, bild tagen från google)



(skorna är i den modellen men de är militärgröna ungefär med ett helt annat tryck. det är bl a tigrar, eld, kors och dödskallar på mina)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0