Get over it.

Jag blev glad! ...Men sen blev jag ledsen hest.

Till saken då: Taylor Lautner (Jacob) och Kristen Stewart (Bella) I The Twilight Saga kommer till Sweeeeden den 21 Juni.

För det första: VARFÖR I HELVETE KOMMER INTE ROBERT? DET ÄR JU FAN HAN MAN VILL SE!
okejokej, jättekul endå att lite famous people kommer till Sverige men.. VAR ÄR ROBERT? VARFÖR LEKER HAN DISSGUBBE FÖR? man blir ju typ förbannad.


För det andra: Så råkar jag vara i GBG påväg hem till Stockholm den dagen. Det var ju den lämpligaste jävla dagen de kunde valt.. mmmmmm.

För det tredje: Ja, inte nog med allt detta utan Victoria ska gifta sig dagen innan och den veckan kommer det att knalla runt ca 1-2 milj turister (enligt någon rapport kanal jag tittade på förut). Så inte fan får vi Svennebor ta del av Kristen och Taylor för oss själva. Nej då fan ska hela skandinavien + resten av alla länder som har råd att ta ett flyg till lilla landet lagom ta sig hit och titta på Victoria (och Kris & Tay).

För det fjärde: ... fick nyss reda på att fansen inte ens får komma in på presskonferansen.. hallå? vafan äre för skit? det är vi FANS som läst böckerna, tittat på filmerna, uppskattar skådespelarna och avgudar författaren som ska få ställa frågor. inte fan någon gubbe från typ Aftonbladet som fortfarande undrar om Kris och Rob är tsm.. get over it förfan.

haha jag låter som en bitterfitta, men det är jag idag faktiskt.
ja jag låter även som ett litet hysteriskt fan som lever för Twilight.. det gör jag halvt. haha.
nämen. godnatt bajs.
eller nej, inte godnatt. måste börja med svenska läxan. ligger lite risigt till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0