HEARTS & DAGGERS.

Min bror mailade mig nyss och min kära Ed Hardy parfym kommer komma hem till mig snart!
Jag är glad! Han hittade ett billigt Ed Hardy paket (ingick parfymen, body lotion, shimmering body lotion och en väska).
Titta vad fina dom är. Typ hej jag skulle ramat in parfymen om det gick! haha :)
Nejmen, jag köper dem inte för de är snygga utan de luktar så fruktansvärt gott!

Stort jävla plus för flaskan o de iof. Men det är lukten man vill åt.

visst är det fina detaljer på dem. sen väskan.. vettefan hur den ser ut.
säkert snygg, annars får den funka som "extra väska".
Det är säkert en såndär billig variant som man får med, men man får väl
ta det man får. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0