I kissed Bella... - Jacob Black

Har inte orkar skriva.
Det som har hänt var iaf:

Lördag:
Vaknade upp hos Zandra. Tittade på På Smällen.
Drog hem.
Fixade mig.
Fest i Älvsjö.
Åkte hem vid.. 2?
Somna.

Söndag:
Försov mig.
Casting.
Stan med Jennifer.
Drog hem.
Grillade kött och majskolvar ( <3 )
Tittade tv / datan.
Sov.


Måndag:
Försov mig.
Sminkade snabbt, kasta på skit kläder.
Hann i tid.
Blev klar med den första tröjan på bilden.
Drog hem.
Käka.
Jobbat med mitt CV hela kvällen som är sjukt svårt att få till.


Nu ska jag fortsätta och jobba på mitt CV. Kommer säkert ta halva natten.
Ska ta en grapefrukt och fortsätta med detta helvete. puss

BTW. Klippen med Twilight från Oprah har kommit ut. Fett med love på det! Man får veta massa gossip osv.
Och en del nya klipp från Eclipse!!! (Tex när Jacob och Edward bråkar).
Ni får leta reda på själv Oprah klippen (eller om ni ber som en snel hest kan ja lägga upp)
Men lägger in fighten iallafall. Me liki. Enda dåliga - Fighten är inte som i boken. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0