HALLOWEEN

nu drar jag ut strax. det är halloweenfest såklart.
ibörjan stod det mellan vampyr eller död. sedan död eller magica de hex.
sedan blev det död. och hur ser man ut som död? jo, jag dog av att en vampyr drack upp mig.
så jag är vit som ett lik, blodröda läppar och mycketmycketmycket svart runt ögonen.
sedan outfiten är svart med ett linne "bite me". sedan så rinner det blod och sår och bitmärken på kroppen.
voila, jag är död.

blev interjuvad igår av en tjej och hon frågade vilket som är årets utklädnad.
Jennifer svarade Lady Gaga, Marcus svarade Vampyr. Själv tycker jag helt 100 att det är Michael Jackson.
Har ni sett masken och kostymen från Buttericks? Inte? Gå och spana in den!
Om jag hade 2000 spänn ligga och skräpa i fickan hade jag lätt varit Michael. Men tyvärr så hade jag inte det.
Så död it is!





Vad tycker ni är årets utklädnad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0