mm... snickers.

Gick in på en sida för att se hur många inlägg jag gör ungefär i veckan.
Inlägg per vecka: 25
Kan det verkligen stämma? Är jag en så grym bloggare?
Sluta klaga på dålig uppdatering, jag bloggar ju mer än storbloggarna snart.

ps. snart har jag gjort 500 inlägg i den här jävla bloggen. Det är inte illa det!

ps2. ouff, jag uppdaterar en fredagkväll, stannade hemma ikväll bara för bloggensskull! eller? ;)

sist, vill bara tipsa er små snaskgrisar om något gott jag hittade. Ett recept på snickerskladdkaka!
låter inte det underbart gott?? Snickers + kladdkaka!
När kommer en blandning av Lions + kitkat + nötkräm !?

Klicka på bilden om ni börjat dregla och vill sno receptet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0