cheap vs luxury


kommer ni ihåg när jag la in en bild på väskan till vänster? den är seriöst to die for. funderat lääänge på att köpa men har inte egentligen haft en anledning att köpa den förrens nu - min väska är trasig, behöver en ny!
men så hittade jag en budget version av den (höger) som endast kostar 300 men är betydligt mindre och inte lika fab som den för (kostade den 800-900 spänn? något sånt!) sen ger inte den högra bilden väskan den rättvisa den ska ha så lägger in en bild på den i större format här under.
men nu är frågan... den dyra och stora varianten eller den lilla och billiga?


(bättre bild på den lilla väskan, den är inte så dum som den såg ut att vara där uppe)


Kommentarer
Postat av: Ebba

De är snygga på olika sätt. Mer praktiskt med en stor, men jag tyckte ändå mer om den lilla på något sätt. Gillade mönstret mer på den. :) Jag tycker nog den lilla ändå. :D

2010-09-17 @ 17:59:51
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/
Postat av: MK*

stora lätt :D

2010-09-17 @ 23:38:02
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0