MAKE UP STORE

Tjena tjena!
I lördags var jag och fick en sminkkurs hos Make up store.
Fick lära mig lite grejer och sånt, men det mesta kunde jag redan.
Sedan fick man välja lite produkter för 500kr, men det går ju inte att hålla sig till det när man är där.
Så jag kom hem med en microshadow, high tech lighter, lipstick, concealer och så fick man någon rengörings
mask och borste. Så det var skojigt.


fin turkosblå färg som går att sudda ut till grön eller blanda till mörkblå.

använs som primer, ögonvrån, under bryn, kinder och läppar.

täcker allt som man vill täcka.

Hittade ingen bild på läppstiftet tyvärr.
Men det är en ljusbrun/nude/aprikos/guldfärgat läppstift. Skiftar mycket.
Men finast blir den med high tech lighter platina som grund.


Kommentarer
Postat av: Emelie och Angelica

Hej!

Vill du vinna ett presentkort värt 100 kronor i valfri butik, endast genom att gilla en kommentar? Kolla då i våran blogg!

Ha det bra :)

2011-02-17 @ 18:32:59
URL: http://eaamw.blogg.se/
Postat av: Ebba

Åh, vilka fina grejer!



Sv: Haha ja, jag älskar MAC! <3

2011-02-17 @ 21:22:23
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0