I'm back.

Hej hallå!
Tog en lite bloggpaus ett tag men ska försöka uppdatera nu.
Anledningen är att min dator är helt... POFF. Den är död. Eller den funkar men det kryllar av virus och skit i den.
Så innan den fixas så kommer jag knappt uppdatera så ofta. Ibland från päronens laptop som jag sitter vid nu.
Men kan blogg appen komma snart så jag kan blogga via mobilen eller?

Sitter iallafall och tittar på One three hill nu, jääävlar, är det typ säsong 8 de håller på med?
Det har kommit in minst 10 nya karaktärer, storyn är helt knas och jag är bara jätte förvirrad.
Slutade titta nångång vid säsong två kanske det var... Då när Lucas farbror dog.
Lucas Scott/Chad Michael Murray, varfan har han tagit vägen!? Han var ju det viktigaste, den snyggaste och allt! Och blondie med krullet! Och Lucas mamma. Och Dan! Var är alla? Det är ju inte One three hill längre, det är ju en helt annan serie nu fast med samma namn. Näe. Fyfan, lägg ner serien nu.


Kommentarer
Postat av: NAT

ska testa den ikväll innan jag lägger mig så får jag se sen hur den funkar ^^



haha såg ju faktiskt ut som fjortisläppar, dem skulle ha nude läppar, fast läraren sa till och med till henne att det vart FÖR mycket. <3

2011-02-02 @ 21:22:56
URL: http://lifeofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0