†odays inspiration


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Prova att spela spelet så kommer du förstå. Efter att jag hade klarat spelet låg jag och skakade och nästan grät när jag skulle sova. :| Det är det vidrigaste spelet jag någonsin har spelat. Och du ser antagligen inte vad dem ser eftersom att videon är så liten och blurrig. Men man börjar inbilla sig att man ser saker också för att man blir så jävla uppjagad. Det där spelet skapar typ hallucinationer. Det är helt sjukt i huvudet. Anledningen till att det är så obehagligt är just för att man inte kan försvara sig på något sätt, man kan inte springa ifrån monstren eftersom att de blir snabbare och snabbare, man måste gömma sig, får inte ge ifrån sig ljud och måste tänka hela tiden för att lösa problem. De har lyckats så bra med spelet, för man lever sig verkligen in i det, och det är bara 5 personer som har gjort hela spelet. Det är sjukt. Jag satt liksom med fyra snubbar och spelade och vi höll på att dö allihop ändå. Man blir mindfuckad. :< Jag har fortfarande vidriga bilder i huvudet. Det finns inte en enda människa som har spelat spelet som inte har fått panik. Jag tyckte spelet såg skitfånigt ut först, men det är fan värre än alla skräckfilmer tillsammans. Jag blev så äcklad att jag inte ens klarade av att se spelikonen på skrivbordet på datorn så jag tog bort den ._. <3

2011-01-10 @ 09:33:05
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/
Postat av: Jennifer

snygga bilder gillar den sista :D :P

2011-01-11 @ 19:17:43
URL: http://babyjennifer.wordpress.com
Postat av: Ebba

Sv: Oh, tack för tipset :D <3

2011-01-12 @ 15:59:20
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0