Aggressive woman

Okeyy. Såhär ligger det till. Jag bloggar för min skull för att jag själv har någonting att hämta inspiration osv till. Det är en kul grej liksom. Sen att man får besökare på vägen är ju gulligt. Men sen när ingen av mina besökare kommenterar blir det bara creepy. Jag gillar att få kommentarer just för att då ser jag vad det är för filurer som läser bloggen. Men är det ingen som gör det är det bara konstigt att randoms besöker min blogg utan att jag ena vet ungefär vad det är för folk. Kanske är det bara fjortisar? Kanske bara gamla gubbar? Eller kanske är det psykopater? Ingen jävla aning för man vet ju inte vilka ni är. Denna blogg var gjort för mig och mina närmsta vänner (därav inga bilder på mig för både jag och mina Vänner vet hur jag ser ut och därför behöver jag inte lägga ut några jävla bilder så ni pedofiler har någonting att gotta i. ) anyway, jag har ju fått betydligt mer läsare än folk jag lämnat ut min blogg till. Så såhär blir det nog, jag kommer förmodligen att låsa min blogg ett tag. Vilken dag vet jag ännu ej. För att sedan låsa upp den senare och börja lite halvt på nytt. För jag tjänar inget på att blogga utan kommentarer. Då kan jag lika gärna ha bloggen för mig själv. Ja, jag är lite aggressiv idag men det har jag varit sen i Måndags då min Svält-dig-till-döds-diet började. Men puss endå. Så skriver jag när jag vet hur det blir med denna blogg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej! Lås inte jag behöver din vardagsinsperation!



Puss <3

2011-03-11 @ 22:16:31
URL: http://invidia.blogg.se/
Postat av: Ebba

1. Lås inte din blogg.

2. Svält dig inte till döds.

3. Träffa mig snart.

2011-03-13 @ 23:56:22
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0